Wednesday, April 21, 2010

Komik Kedua

Komik kedua ku ni berkisahkan LOVE STORY,,Mane aku dapat idea nie??aku dapat dari dalam mimpi,,bangun2 tido cepat2 aku tulis semula cerita yang aku mimpi n stat melukis,,da hasilnya sebuah komik berjudul "Unique-Corn",,Tapi aku dah ubah name watak utama tu la,,xkan nak letak nama aku kot,,hahaha,,gile glamour,,Harap korang suke jalan ceritanye,,Bab lukisan kalo xcantik tu "im Sory",,hehehe,,amatur lagi kot,,


Unique-Corn
Karya Frenkiss

Que: Bonda nak bawak Que pergi mana nie??

Bonda: Que ikut je Bonda,,Bonda ada hadiah untuk Que sempena hari lahir Que,,

Bonda: Ni die hadiah yang Bonda cakapkan tadi,,Namanya CORN,,Ibunya mati ketika melahirkannya,,Bonda nak Que jage die sebaik mungkin,,Seperti nyawa Que sendiri,,

Que: Baiklah Bonda,,Comelnya die,,

"10 tahun berlalu,,Corn sudah menjadi seekor Unicorn betina yang sangat cantik,,Bonda pula sudah pergi buat selama-lamanya,,aku telah berjanji akan menjaga Corn sebaik mungkin,,aku pula sudah mencecah umur 20tahun dan sudah tiba masanya aku memerintah Mora Land.."

Que: Tolong aku ye Corn jaga negeri nie,,

Corn: ~Baiklah Tuanku~




Corn: ~ Aku akan jage tuanku sebaik mungkin kerana aku terlalu sayangkannya,,~

Que: Corn,,mari sebentar,,bawak bata bersiar-siar,,

Corn:~ Naiklah Tuanku,,hehe,,~

Que: Corn,,beta naik nie,,jangan lari,,

Corn:~Hahaha,,beta xdapat naik,,,~

Que: Aku memang xkan naik belakang ko,,sebab ko amat istimewa bagiku,,



Simone: Tak gune punya Que,,Disebabkan kau,,aku xdapat menakluki Mora Land nie,,Bedebah..!!Tapi aku tau bagaimana nak buat Mora Land ni jatuh ke tangan aku,,Hanya satu je kelemahan ko,,CORN!!Hahahaha,,,Siap sedialah wahai Corn untuk mati,,Amek nie,,,,...

Que: Hah???Simone??Corn,,,




Que: Xgune ko simone!!!hiaaahh,,,Amek nie,,Binatang,,

Corn:~hah??ape tue??Tuanku,,,,,,!!

Simone: Alang2 aku nak membunuh,,Baik aku bunuh ko terus,,hehehe,,

Corn: Jangan,,,Berhenti!!

BANG!!!!!!BANG!!!



Que: Maafkan Que Bonda sebab xdapat nak jaga Corn dengan baik,,sebab Que, Corn mati,,Walaupun Simone telah dihukum,,Corn xkan kembali,,Aku rindu ko, Corn,,

Corn/Cornella: Tuanku bersedih??

Que: HAh??!!Apa??Betul ke ape yang aku nampak nie??Jasad seorang gadis yang menyerupai Corn,,Adekah roh Corn telah masuk ke dalam jasad gadis nie??

Corn/Cornella: Maaf Tuanku,,Nama saya CORNELLA,,,Gembira berjumpa Tuanku,,

Amacam dengan komik aku yang nie,,,hehehe,,,ade gak pengajaran disini,,jangan berhasad degki sesama manusia,,huahuahua,,Harap korang terhibur dengan karya aku kali nie,,untuk karya akan datang kisah cinta juga diantara seorang gadis dengan roh seorang jejaka iaitu kekasihnye,,tapi lambat lagi kot,,nak baca???tunggu,,baru 2 muka surat,,hehehe,,,

No comments:

Post a Comment