Thursday, April 22, 2010

Sate Bakar @ Sate Goreng??

Hmmm,,petang2 camni lapo lak,,ujan lak tue,,nak bace buku malas,,tetiba teringat kat masakan mak,,sate goreng,,hmmm,,sedapnye,,korang tau x pe tu sate goreng,,bahan2 nak wat sate nie same je cam sate bakar tapi rase nye lagi sedap sate goreng kot,,kalo xcaya tanya rumate aku,,Faizul,,die dah rase sate goreng mak aku,,hehehe,,sedap kan Faizul??
Tyme raya ade la resepi ni kat umah,,makan lak ngan nasi beriani bapak aku,,ayoo,,sodapnyer,,gabungan masakan mak n nasi abah,,fuh,,menjilat tangan,,bukan setakat jari k,,kalo sedara datang tyme raye mesti p dapor dulu,,xmalu,,aku xde pon p menyelongket (menggeledah) dapur diorang,,hahaha,,xpe,,penangan mak n bapak aku kan,,memang sedap,,hehehe,,

Yummy,,,sate goreng,,

No comments:

Post a Comment