Wednesday, April 21, 2010

MPS 1 & MPS 2

Event yang aku tunggu2 setiap tahun,,hehehe,,apa lagi kalo bukan MPS,,Malam Perdana Sembilan,,sebabnya memang setiap tahun aku akan sedaya upaya keluarkan idea untuk design baju aku mengikut tema,,Untuk MPS1 tahun ni temanya Oren,Hitam n Putih,,aku xberapa nak xcited sangat ngan MPS1 berbanding MPS2,,coz MPS1 ni wat kat kolej jer,,so pakai baju mane yang ade jer,,Malam MPS1 tu aku terima dua anugerah iaitu Anugerah Pengarah Projek dan Anugerah Bintang Seni,,ade gak yang xpuas ati aku dapat Anugerah Bintang Seni coz diorang cakap aku baru masuk sekali je tarian dah dapat anugerah tue,,helllooo,,bukan aku yang mintak k,,orang nak bagi,,amek je r,,huhu,,Malam tu Faizul dapat best dress,,hehehe,,sume barang pinjam dari aku,,topi n mufler,,hahaha,, Malam tu gak aku solek Mama Saily,Nora n Elly,,


Bajet Artis je aku nie,,hehehe,,


Bile geng2 berangan jumpa kamera,,hehehe,,



MPS2 lagi havoc,,hari tu aku kene mekap 7 orang,,aku amek upah mekap,,sorang RM10 jer,,saje cari wet tambahan,,pe gune ade bakat pandai mekap kan,,aku mekap Nora, Elly, Oche,Solid, Farah, Yus n Arm,,siap2 mekap diorang kol7.30 malam,,masuk nie 3taun aku xsempat siap,,tapi takpe,,yang penting diorang cantik n puas ati,,sebenarnya ade seseorang yang nak ikot aku p MPS2 nie,,tu yang risau lambat p amek die,,bergegas la aku siap,,nak amek si die,,nasib baik Arm bagi pinjam kete,,last die dah wat muke,,hmm,,diam je r,,rasenye MPS2 kali ni paling xbest,,dah la xdapat nak amek gambo banyak,,die wat hal lak,,Tapi perkara paling penting aku dinobatkan sekali lagi sebagai KING OF DA NYTE untuk kali yang ketiga,,hahaha,,,suke2,,ramai yang dah agak,,hehehe,,berjaya gak aku wat hetric 3taun berturut2,,thanks sume yang teman cari baju n bagi idea cikit2,,dan queen nyer lak Oche,,hehehe,,orang yang aku mekapkan,,tema kali ni Garden,,


Aku n queen of da nytez,,oche,,



Santai Sebentar,,hehehe,,



Dak2 yang aku Mekapkan,,

Cukup 3kali aku dapat king,,hehehe,,taun depan kalo aku xde sape la ye yang dapat king,,mesti dak2 nie xsabor2 tunggu aku habis,,hahaha,,king tetap king,,taun depan kalo aku dapat sambung MA,,nak dapat king lagi,,leh x????/hahaha,,

No comments:

Post a Comment